Hoe kan het dat mijn iPodTouch zomaar uitvalt en niks meer doet??

Ja.. Gisteren avond viel opeens mijn iPod uit. Hij was nog NIET leeg! Ik probeerde hem aan te krijgen maar dat lukte niet. Toen heb ik hem een hele nacht opgeladen en vandaag ook nog een hele dag. Net keek ik of hij het weer deed en toen proeerde ik hem aan te zetten en toen gaf hij aan dat hij helemaal leeg was. Toen heb ik hem opgeladen en nu doet hij het weer. Dit was al een keer gebeurt. Wat kan het zijn? Help me alsjeblieft!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het antwoord weet ik niet, maar je kan bellen naar de apple hulplijn. Google maar eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit ook vaker gehad, het probleem is dat de ipod is vastgelopen. Dit kan komen omdat hij misschien is gevallen of dat je een app hebt gedownload en die nog volledig erop stond en dat toen de ipod vast liep. Als dit nog eens gebeurd zou ik je adviseren de ipod leeg te laten lopen en aan de computer op te laden, want als je ipod helemaal leeg is en je laad hem op via het stopcontact dan kan het zijn dat hij niet genoeg stroom krijgt en daardoor aan en uit gaat het kan zijn dat je dit niet gezien hebt dus let hier volgende keer op.
Als het nog vaker gebeurd en de ipod reageert helemaal niet meer zou ik adviseren de ipod te herstellen via de computer of ermee naar de dealer te gaan waar u hem heeft gekocht. Heeft u uw ipod ook geupdate het kan ook zijn dat dat moet of dat er iets miss is gegaan tijdens het updaten. Als u een ander probleem heeft schrijf dan een reactie dan kan ik kijken of ik het herken.
Veel succes nog
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel. Ik denk dat ik er wel wat aan heb! :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat dacht is dus ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn heel veel mensen die in paniek raken maar zo te zien is dat bij jullie niet het geval, deze mensen bellen gelijk apple om te weten wat ze kunnen doen en kijken niet eerst even op internet rond. Het probleem komt wel vaker voor en het kan aan de nieuwe software liggen want ik ken meerdere mensen met het probleem. Maar de kunst is om rustig te blijven en de instructies op te volgen.
Ik werd ook gestresst toen het bij mij de eerste keer gebeurde maar nu ik mijn ipod via mijn nieuwe laptop update verschijnt dit probleem nooit meer.
De laptop of computer laad de ipod ook sneller op omdat het via de usb gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een stopcontact niet genoeg stroom krijgen?.... Dat moet je me ff uitleggen Wat ik altijd doe met me iphone is home+sleep button 15 seconde indrukken dan gaat ie automatisch uit en aan dus geen herstel nodig enzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@dutchcore . Dus als dit probleem bij jou voorkomt doe je home+sleepbutton 15 sec. Indrukken en dan doet hij het gewoon weer!? (handig ö) @hopelozepuber: ja, ik wou ook bijna naar de winkel gaan waar ik hem had gekocht, maar later was dat gelukkig niet meer nodig ;D