wat is dit?

http://link.marktplaats.nl/456809732

en wat is het nut hier van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap je vraag niet goed. Als je de beschrijving op de advertentie leest, weet je toch precies waar het voor is en nut ervan... Gewoon lezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol wist je dat echt niet?:p hoe oud ben je dan?? Ik ben 16 en gebruikte nog die poort 3 jaar geleden xD (niet het tussenstukje maar echt het rondje)

Het beste antwoord

Oudere toetsenborden en muizen hebben de ronde aansluiting. Dit is dus eigenlijk een tussenstukje om je oude toetsenbord of muis via usb aan te sluiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is een USB verloop kabeltje om een seriële muis en een serieël toetsenbord op een computer met USB poort aan te sluiten. Het staat er ook gewoon bij.