Hoe moet je bij Sims free play voor de kerstman een stukje rijden om de rendieren je geteelde mais te geven?

Als je bij Sims free play opdrachten voor de kerstman voltooid,krijg je een kerstpakket.ik wil dit ook graag en zou dan ook graag willen weten hoe je dit doet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Koop een auto bij de autohandel rechts bij de brug, wellicht moet je die eerst nog bouwen.

Toegevoegd na 7 minuten:
De auto is overigens ook een mooie manier om simdollars te verdienen: laat een sim 3 minuten rijden en je krijgt om de paar seconden een aantal dollars als je erop klikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zit met zelfde vraag, ben net begonnen nu 3 bewoners. Ik wil dus met kerstman gaan rijden maar kan autohandelaar niet vinden?
Heb je nog tip voor mij?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem, ik ben net begonnen, heb niveau 7. En waarschijnlijk kan ik daardoor die autohandelaar kavel nog niet bouwen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Want ik kan namelijk die kavel nog niet bouwen?