Kun je een vlakschermafzuigkap gewoon op een "kale" muur bevestigen? Zo ja hoe dan?

http://www.internetshop.nl/nl/witgoed/afzuigkappen/whirlpool/akr641gy-vlakscherm/p29378

Toegevoegd na 4 minuten:
Kun je hem gewoon ophangen, koolfilter erin en dan doet hij het al?

Of heb je echt een slang nodig die naar buiten gaat? Volgens mij bij deze niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij heb je wel een afvoerslang nodig want bij de specificaties van het apparaat staat dat er een afvoergat is van 120mm

Toegevoegd na 41 seconden:
Specificaties

Gewicht

7,9 kg

Geluidsniveau

58 dB

Aantal lampen

Soort lamp

gloeilamp

Verlichting

Geurfilter

Indicatie filter vol

Filter uitwasbaar

Filter uitneembaar

Vetfilter

aluminium filter

Afstandsbediening

Intensiefstand

Aantal standen

Gemotoriseerd

Aantal motoren

Geschikt voor luchtafvoer

Geschikt voor recirculatie

Diameter afvoerpijp

120 mm

Afzuigcapaciteit

250 m³/h

Aansluitwaarde

200 watt

Soort afzuigkap

vlakscherm

Afmetingen (H x B x D)

17,5 x 59,8 x 28 cm

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je hem gebruikt voor luchtreiniging dan is geen afvoer nodig want er zit een koolstoffilter in.

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik verwacht dat het een scherm is om op een centrale afzuiging in huis aan te sluiten
in de link heb je meer van die dingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit staat er ook bij:
"Geschikt voor recirculatie
Recirculatie van gezuiverde lucht is handig in situaties waarin je geen mogelijkheid hebt om de lucht af te voeren, of als je niet te veel lucht aan de keuken wilt onttrekken (bijvoorbeeld als een keuken beperkte luchttoevoer heeft)."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met luchtreiniging bedoeld afzuigen van lucht en geurtjes tijdens het koken dan weet ik meer dan genoeg ;)a
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het ook niet zeker maar ik zou maandag even contact opnemen met whirlpool die kunnen je het precies uitleggen en dan weet je het ook zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vrijhangende klinkt al stukken beter, http://www.internetshop.nl/nl/witgoed/afzuigkappen/pelgrim/wa51-vrijhangende-afzuigkap/p13187