Hoe kan ik in contact komen met een chinese fabriek, die elektronia verkopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

Email.
En dan maar hopen dat ze Engels spreken/lezen daar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Googlen op 'Chinese' and 'Trade' en misschien 'minimum order'. Let wel dat over het algemeen erg bagger-engels gesproken/geschreven wordt!
12 jaar geleden
De makkelijkste manier is eBay, daar worden veen spullen vanuit China aangeboden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dealextreme.com buyincoins.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn verschillende mogelijkheden ,
1 je schrijft een brief ,in het engels ,of je laat hem vertalen naar het mandarijn
2 je belt ze op ,telefoonnummer zoeken op het internet ,en dan maar hopen dat er iemand is die nederlands verstaat
3 een e mail sturen
4 een contactformulier invullen op de website van de fabriek.
5 je aansluiten bij de volgende handelsmissie naar china ,van het ministerie
6 naar china reizen en daar aan de deur van de fabriek aankloppen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.hellosurge.com