Herkent iemand bij een digitale ontvanger ‘E52-32 Geen signaal’?

Ik probeer met mijn samsung TV via een digitale ontvanger te kijken maar de laatste tijd en dat op bijna alle kanalen krijg is steeds die melding van ‘ E52-32 Geen signaal’
Pittig irritant wordt dat op een gegeven moment.
Herkent iemand deze code. En zo ja, wat kan ik er aan doen om gewoon weer TV te kunnen kijken via mijn digitalen ontvanger?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
11.2K

Het beste antwoord

Ja deze foutmelding is universeel. Of de kabel is niet (goed) verbonden of er zit te veel storing op je signaal. Probeer een kortere kabel rechtstreeks op je hoofdaansluiting. Nog steeds die melding neem dan contact op met je provider voor een afspraak met een monteur om je signaal te optimaliseren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Geen signaal dus: check alle aansluitingen, reset de decoder en stel de TV opnieuw in. Dan nog problemen, neem contact op met de klantenservice van je provider.