De nieuwe trailer van assassins creed revelations, is elke scene hierin nou echt allemaal met de computer gemaakt?

Het lijkt soms of een scene gewoon echt gespeeld is...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Haha, ik geloofde het eerst ook niet, maar toch is het allemaal met de computer gemaakt. Ik heb nog nooit zoiets gezien dat net echt leek. Je moet wel in je achterhoofd houden dat het spel er zelf niet zo uit gaat zien, trailers zijn altijd mooier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, ze maken trailers altijd heel mooi om zo natuurlijk mensen benieuwd en hier heb je de gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=kh0nRRFLJ5k

Is inderdaad wel ietsje minder mooi dan de trailer denk ik zo. Geen pc die de graphics van de trailer aankan haha