Ik heb filmpjes gemaakt met Sony 800x digital zoom. Maar als de disc in de computer is gestopt, zegt hij dat het niet ondersteunt wordt.

heeft iemand een oplossing hiervoor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zit er een USB of Firewire(IEEE 1394) aansluiting op? Dan moet je die eens proberen om je video te capturen bijv. met Windows Movie Maker of een ander videobewerkingspakket.

Zou je de echte productnaam van je videocamera even kunnen vermelden Sony is het merk 800x digital zoom is de reikwijdte van je zoom niet het type.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En het zou ook handig zijn om te weten wat voor disc hier gebruikt wordt. Het zou bijv. kunnen dat op de camera ingesteld kan worden dat er een ander soort schijf gemaakt moet worden en dat het dan wel werkt.