autoradio subwoofer uitgang ook geschikt voor standaard boksen?

Beste mensen van het goede leven,

Recent heb ik een aftermarket autoradio aangeschaft uit deze tijd.
Nu komt er uit de originele boksjes in mn auto prachtig en goed geluid maar mist er net een beetje meer bass vermogen. Laat ik daar nou net de perfecte boksen nog voor hebben. maar vroeg ik mij af of ik die aan kan sluiten. De radio beschikt over een subwoofer uitgang. Een rode en witte tulp. En is mijn idee om die boksjes daar op aan te sluiten aangezien de radio zelf een uitgebreide instellimg heeft voor die subwoofer uitgang.
Of zou het slechts een zwak signaal zijn die door de oorspronkelijk bedoelde subwoofer zelf weer word versterkt ofzo.

Mijn dank is groot voor een verhelderend antwoord!'

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Nee dat lukt niet de sub uitgang op je radio is voor naar een aparte versterker en niet om direct naar speakers te gaan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
Helemaal waar!
paulus811
9 jaar geleden
Tenzij je een actieve sub koopt, maar dan zit de versterker in de kast van de subwoofer. Het antwoord is dan nog steeds juist.