Heeft iemand de app "hebikietsgemist" ? Want ik wil die mischien kopen maar er staat niet bij of je echt alle programma's terug kunt kijken.

iPhone/iPod touch

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist, dat wil ik ook graag weten want bij reacties bij de app staat niet of je dan bijv nog weer moet betalen bij RTL zoals de mobiele site. En of het een toegevoegde waarde is tov uitzending gemist app.

Antwoorden (2)

De reviews zijn niet altijd even goed, maar over 3G en Wifi heb je een goede snelheid voor het bekijken van ALLE complete programmas op Nederland 1,2, en 3. Voor de andere zenders bieden ze nog niet alles aan. Ongeveer 10 programmas per zender (Goede Tijden Slechte Tijden bijv. helemaal). Sommige programmas zijn ook niet compleet, alleen fragmenten.

Op zich ook we logisch, de filmpjes van RTL, Veroniqa, SBS en zo kunnen niet op de iPhone bekeken worden. De makers van de app sturen je uiteindelijk "gewoon" door naar de beschikbare filmpjes Youtube en Uitzending Gemist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik begreep doet de app niet veel meer dan doorlinken naar de websites. Als je met safari gewoon naar de sites surft kan je ook alles vinden wat in de app beschikbaar is. De app is meer voor het gemak zeg maar. Van dr commerciele netwerken zijn over het algemeen geen hele programmas terug te zien.