Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand de app "hebikietsgemist" ? Want ik wil die mischien kopen maar er staat niet bij of je echt alle programma's terug kunt kijken.

iPhone/iPod touch

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
680
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist, dat wil ik ook graag weten want bij reacties bij de app staat niet of je dan bijv nog weer moet betalen bij RTL zoals de mobiele site. En of het een toegevoegde waarde is tov uitzending gemist app.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De reviews zijn niet altijd even goed, maar over 3G en Wifi heb je een goede snelheid voor het bekijken van ALLE complete programmas op Nederland 1,2, en 3. Voor de andere zenders bieden ze nog niet alles aan. Ongeveer 10 programmas per zender (Goede Tijden Slechte Tijden bijv. helemaal). Sommige programmas zijn ook niet compleet, alleen fragmenten.

Op zich ook we logisch, de filmpjes van RTL, Veroniqa, SBS en zo kunnen niet op de iPhone bekeken worden. De makers van de app sturen je uiteindelijk "gewoon" door naar de beschikbare filmpjes Youtube en Uitzending Gemist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik begreep doet de app niet veel meer dan doorlinken naar de websites. Als je met safari gewoon naar de sites surft kan je ook alles vinden wat in de app beschikbaar is. De app is meer voor het gemak zeg maar. Van dr commerciele netwerken zijn over het algemeen geen hele programmas terug te zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding