Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

FaceTime problemen

Ik wil graag bellen van de iPad naar de iPhone via FaceTime. Ik heb wel beeld op beide apparaten en ik hoor ook de spreker van de iPad op de iPhone maar als ik in de microfoon praat van iPhone praat horen ze niks op de iPad.
Ze zitten om FaceTime te testen op hetzelfde wifi netwerk.

Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Linksonderin zit een knop welke de microfoon mute. Is dat het probleem?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik bedoel op het scherm. Je hebt onderin een knop voor het beeindigen van het gesprek met daar links van een muteknop. Rechts daarvan zit een knop om van camera te wisselen. http://www.mobilyz.com/wp-content/uploads/facetime-onetap-call-20100624.jpg Op die afbeelding zie je op de rechter iPhone op het scherm de knop zitten welke ik bedoel.
De muteknop van de iPad gecontroleerd? Je kunt sowieso de microfoon van de iPhone controleren door een opname te doen via de recorder-app.

Toegevoegd na 3 uur:
Heb je per ongeluk een cover/sticker over het microfoontje geplakt? Dat willen mensen ook nog wel eens doen.

Ik heb even gezocht en je bent in ieder geval niet de enige met het probleem, een compleet stappenplan in de link:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding