Beschadigd het scherm van de samsung galaxy s2 snel?

KRijg je hier nu snel krassen op want durf geen niet in mijn broekzak te stoppen ben bang dat hij dan beschadigd, weet iemand of het scherm hoef tegen krassen kan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De Samsung Galaxy S2 heeft een Gorilla Glass scherm, het is een super sterke scherm en krasvrij, maar natuurlijk zou ik voor de zekerheid een screenprotector gebruiken.

Het heeft een speciaal glas wat krasbestendig is, of dit echt werkt kan ik je nog niet vertellen maar je kan altijd voor de zekerheid een soort plasticje erop plakken

je kan gewoon zo'n plasticje kopen om erop te plakken, dat heb ik ook en het werkt best goed. na een tijdje ziet die er natuurlijk niet zo mooi meer uit, dan moet je hem eraf halen en een nieuwe kopen.maar dat hoeft niet vaak. ps bijna elke mobiel kan je gewoon in je broekzak doen hoor!

haha, nou ik heb de Samsung Galaxy S, en ik had het zelfde probleem als jij. na ong. 2-3 weken heb ik een beschermplaatje eroverheen geplakt, en het werkt perfect! maar in die 2-3 weken heb ik hem ook gewoon in mn broekzak gedaan zonder dat er krassen op kwamen, dus kan je het gewoon doen. (tenzij de 2 een ander soort beeldscherm heeft:D)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100