Opladen terwijl je je macbook gebruikt

Ik heb een macbook pro 13 inch 2011 en ik heb op internet gezocht of het slecht is om je macbook tr gebruiken terwijl hij oplaadt en de meesten zeggen dat het niet erg is maar is er ook een pagina op de applr site die dat Zegt? Word de baterij daar minder goed van en gaat de baterij minder lang mee? Of doet dwt niks met de batterijen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De batterij word inderdaad sneller lui(dat hij minder lang meegaat). Het is niet aan te raden. Ik zet mijn laptop zelf gewoon aan de oplader en haal dan mijn batterij eruit, dan word de batterij ook niet lui ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Opladen terwijl je hem gebruikt is geen probleem, echter de spanning er op laten als de batterij vol is zorgt er voor dat je batterij een kortere levensduur heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle laptops in de basis.
Opladen tijdens gebruik is zelfs het beste. Een aanrader