Hoe kan ik het Nederlands in de navigatie(tomtom) zetten ?

Ik heb een tomtom maar het Nederlands staat niet erin allen Engels.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

je moet je navigatietoestel aansluiten op je computer (met internet), TomTom home downloaden en installeren. Je kan dan alle applicaties downloaden voor jouw type TomTom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja , ik zal dat doen. Alvast bedankt !!

Andere antwoorden (1)

Ik zal de tekentjes aangeven omdat ik de engelse woorden niet uit mijn hoofd weet.

Boutsleutel (preferences gok ik)
Pagina 4/7 (dus 3x naar rechts)
Vlaggetjes(change language)
Nederlandse vlag zoeken

Toegevoegd na 45 seconden:
Naast de vlaggetjes staat dan wijzig stem, dat zal je ook even moeten veranderen.