Je kunt dit systematisch afgaan en steeds dichter bij de bron komen.

Dus: krijg je uberhaupt nog water binnen? Dit kan je via de kraan controleren.

Zo ja, is de leiding stuk naar je vaatwasser? Je kan kijken welke leidingen nog meer stuk zijn en er zo achter komen of het aan leidingen ligt.

Doet alles het verder nog? Dan ligt het aan de vaatwasser zelf. Je kan kijken in de toevoerleiding of anders weigert hij misschien omdat er te weinig afwaszout in zit.

Misschien heb je hier wat aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
A,,kan je waterslot stuk zijn.
B,,kijk eens of de vaatwasser het afvoerwater wel goed afvoert.
Als je vaatwasser begint.
Dan zal hij eerst het overgebleven restwater afpompen.
Is dit weggepompt,,dan begint deze spoelwater te geven.
En begint het programma.
Controleer eerst even deze twee dingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij pomp wel water weg als ik het er in gooi....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan ik zien of mijn waterslot kapot is.....? Dank
Er is wel spanning aanwezig en de vaatwasser gaat draaien? Anders kan het ook aan een zekering liggen, waardoor de inlaatklep niet opengaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een defecte wasautomaatkraan.(aanvoer)
Kijk of er water uit de kraan komt.

Knik in de slang. (aanvoer/afvoer)
Maak de slangen knikvrij.

Afvoerfilter verstopt. ( ook bij zelfreinigend filter)
Filter reinigen.

Zeepbakjes verstopt.
Reinigen.

Deursluiting defect of niet goed in contact.
Deur goed sluiten.

Er zijn wasautomaten die niet reageren als niet alle systemen ok zijn.

Van een defecte zekering of printplaat, verwarmingselement, niveauschakelaar, afvoer/aanvoerpomp of slangbreuk.

Vernemen we nog van u wat het was?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb al ff gekeken geen of weinig verstand van vaatwassers, maar het volgende , als ik er water in gooi wast hij wel en pompt water ook weg,en als hij water vraagt trilt waterslot grijze ding slang wel! Er komt gewoon geen water in ,ik zie ook geen lekke of slechte slangen!ik hoor ook vaak labirinth en vlotter of water toevoer kan dit het zijn?alvast bedankt voor jullie hulp grt...
Bel een loodgieter of ga zelf afwassen