FaceTime op mijn iPod doet het niet ik toets gewoon mijn Apple id in maar dan staat er geen internetverbinding terwijl ik dat gewoon heb wat moet ik d

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Bel je dan via facetime naar een niet combitabele ipod of wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook de nieuwe ipod 4! En bij mij doet hij het af en toe ook niet! Misschien moet je opnieuw opstarten of even in de herstelmodus en dan herstellen! Misschien doet hij het dan!
Helemaal hertellen de iPod. (via iTunes)
Dan alles handmatig er op zetten.
En dan weer proberen.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe je het via 3G of wifi? Want volgensmij werkt facetime alleen via wifi, net zoals skype
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik skype gewoon via 3G hoor, vaak.