een paar vragen over dit SD kaartje. (zie omschrijving)

1. kan ik dit gebruiken op mijn dsi?
2. kan ik dit gebruiken op mijn wii
3. hoeveel liedjes kunnen er ongeveer op 2GB?
4. hoeveel foto,s kunnen er op 2GB?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb dit kaartje gezien op bol.com (zie link)

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/integral-sd-kaart-2-gb-geheugenkaart/9000000004679380/index.html#product_description

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

1.nee
2.ja

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je iets wil wat zowel op je wii als op je dsi past moet je een microSD met adapter kopen.

Toegevoegd na 40 minuten:
Ik maak een fout antwoord 1 moet ook ja zijn. Dus je kan ook gewoon de kaart kopen die je aangaf. Ik ging even uit van een R4 of soortgelijke kaart, die hebben microSD nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
En goed in de gaten houden dat je de goede adapter voor de DSi koopt want er zit verschil tussen die van de DS en de DSi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hehe wij gaan er natuurlijk gelijk vanuit dat iemand een R4i of DSTTi kaartje gaat gebruiken. Maar er zit ook nog een gewoon SD-slot in een DSi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus dit kan op de wii en dsi? (zie link)
http://link.marktplaats.nl/1000213756
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen maakt wel is fouten.
en nog bedankt voor je antwoord