Abonnement, blackberry curve 8250.

Een beetje een domme vraag, maar ik heb altijd prepaid gehad.

Ik wil nu een Blackberry curve 8250 met abbonement. Moet je dat abbonoment op dezelfde site kopen, of kan ik bij een site een blackberry kopen (bijvoorbeeld mediamarkt.nl) en op een andere site (www.simpel.nl) los een abbonement aanvragen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Moet je de blackberry prepaid betalen en nog een abbonement of moet je ook voor de blackberry per maand betalen .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er bestaan geen domme vragen :)

On-topic: Het model waar jij naar kijkt is simlock vrij, wat betekent dat je er in principe een apart abonnement kan bijkopen.
Wel is het zo dat je volgens mij (ik weet dit niet zeker, mijn zus gebruikt een blackberry en ik niet) een speciaal abonnement nodig hebt voor de Blackberry als je ook gebruik wil maken pingen etc.
Wanneer je het zeker wil weten, zou ik als ik jou was gewoon een Mediamarkt bezoeken en het daar vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het toestel hoeft niet simlock vrij te zijn, als je het bijvoorbeeld bij hi besteld, dan is het niet simlockvrij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ging bij het geven van deze reactie uit van de site die de vragensteller had aangeven, mediamarkt.nl. Op andere sites kan het toestel inderdaad niet simlock vrij zijn.

Andere antwoorden (1)

je kunt een losse blackberry kopen maar moet dan wel simlock vrij zijn. en je sluit ergens een sim only af, dan heb je wel een abbo, maar geen (gratis)telefoon erbij.
je koopt bijvoorbeeld bij www.typhone.nl (tip) een bb, en een sim-only abbo er bij bij simpel.
je betaalt dan ongeveer 179 voor de bb in 1 keer. en je betaalt elke maand je sim-only kosten.