Alarm winkels gaat af van bankpas ?

ik heb sinds maandag een nieuwe bankpas.. Bij elke winkel waar ik kom gaat het alarm af, dus van mijn bankpas. Hoe kan ik dit oplossen ? terug naar de bank of is er een andere optie? Heb namelijk weinig zin om nog een week zonder bankpas te zitten..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

pak een stuk alufolie en wikkel dit om je bankpas heen. De detectiepoorten kunnen nu je bankpas "niet meer zien".

Weet je wel zeker als het aan je bankpas ligt? Probeer eens de winkel in en uit te lopen zonder je bankpas.
Misschien heb je nog ergens perongeluk een beveiliging in je tas ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dit komt door een magnetische strip, gok ik.
Ik zou als ik jou was terug gaan naar je eigen bank en hun het probleem voorleggen, misschien dat ze er al eerder van hebben gehoord en een pasklare oplossing hebben, en anders zullen ze het uitzoeken voor je.