Welke middelen bestaan er om te kunnen achterhalen waar een kind op een bepaald moment is?

Koninginnedag, markt, dagjes uit.. We kennen het allemaal wel. 1 sec onoplettendheid en je bent de klos. En probeer dan maar eens binnen de massa je spruitje terug te vinden. Uitkomst: tomtom idee om je kleintje terug te vinden... Maar bestaat dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

je kan op verschillende smartphones apps downloaden waardoor je kan zien waar dat toestel is, je kan een gps-tracker in zijn of haar broekzak stoppen maar je verteld niet hoe oud de smurf in dit geval is. Bij een zeer jong kind kan je het een bandje met telefoonnummer om de pols doen ( doe er geen namen bij, een kind dat zijn naam of de naam van pappa of mamma hoort zal heel snel een vreemde vertrouwen.) zo'n bandje kan je al maken van een stukje dubbelgeplakt tape en een merkstift dus het hoeft niets te kosten. Je kan ook een flink opvallende ballon gevuld met hhelium kopen en die ergens aan een kledingstuk bevestigen, die zie je boven de menigte uit op tientallen meters afstand. als ouder kind kan je iedere keer een punt afspreken waar je elkaar ontmoet als je elkaar kwijt bent geraakt. Dat gele gebouw daar, dat reuzenrad op de hoek enz. Kijk wel of de plek die je afspreekt te zien is als je ongeveer een meter groot bent! Afspreken bij de macdonalds die een kind in een menigte niet kan zien is bijna enger dan iemand kwijt zijn.
....... Mmm, ik hoop dat je hier volgend jaar iets aan hebt.... (-;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kleintje iets aan laten trekken wat voor jou/u opvallend herkenbaar is .
een chip zoals bij katten is ook weer zo'n gedoe lijkt me .

ff serieus heb hetzelfde meegemaakt bij n v&d met n spruit je staat doodangsten uit als ouder en giga zelfverwijten natuurlijk .
met n goede afloop gelukkig .
toender tijd jaren geleden inmiddels had ik ze dus letterlijk aan een touwtje aan zo'n tuigje vast twas geen gezicht ,maarhet hielp wel .
ideetje misschien ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er worden tegenwoordig steeds vaker armbandjes uitgedeeld waar je je contactgegevens op kwijt kan. Je zou zelf ook zo'n armbandje o.i.d. kunnen kopen.

Het voorkomt het leed niet, maar omstanders kunnen daardoor je kleine spruit wel weer snel herenigen met pa&ma.

Ik herinner dat ik vroeger als kind een naamplaatje om m'n hals had met de contactgegevens van m'n ouders erop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het bestaat maar het is erg duur en heeft iets treurigs...
http://www.lok8u.com/us
Of zoek op 'child tracking GPS'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allebei een iPhone, via zoek mijn iPhone of whatsapp kan je precies zien waar de André is en tevens de kortste route naar elkaar bepalen. En je hebt een iPhone, ook leuk