Via itunes. Maak een nieuwe map aan op je pc, gooi daar een paar goede dvd's in ( ik gebruik zelf altijd .avi formaat, deze speelt hij zeker af) selcteer dan in itunes 'muziek en video's e.d. Handmatig beheren, dan ga je in je via itunes je ipod in en kies je daar de het kopje video's (en foto's) dan kies je daar je aangemaakte map op je pc en synchroniseten die handel! :) succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vol met typefouten, maar je begrijpt hoop ik de bedoeling :)
Download ze of zet ze eerst op je PC en dan zet je ze in ITunes. Dan ga je bij de menubalk helemaal links dan staat er in het menu nieuw bestand toevoegen selecteer de film en druk op ok.
Nu staat de film in de bibliotheek, en kan je hem slepen naar je ipod net zoals muziek eigenlijl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh sorry ik zie dat dit niet het antwoord is. :(
Je moet even verder op internet zoeken naar een iPod converter en download deze (hiermee kun je de film converteren naar het soort bestand dat op je iPod kan).

Wanneer je die hebt geconverteerd, kun je het bestand gewoon in je iTunes bibliotheek slepen en daarna in je iPod slepen vanuit je bibliotheek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De info van bennie klopt niet: .avi wordt niet ondersteund. Avi bestanden zou je eerst moeten converteren naar .mp4 of .m4v Dit kan met het programma Handbrake. Daarna voeg je de films toe aan iTunes en kun je synchroniseren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.dvdvideosoft.com/ download dit zit alles in druk simpel op apple toestellen en dan convert to ipod touch ;) makkelijker dan dit is er niet vind ik