Ipad 16GB of 32GB?

Ik zou hem dan het meest gebruiken voor apps, een paar muziekjes en wat ibook ding...
Ik denk dat 16GB dan toch het handigst is want video's zou ik er niet echt op doen.

En heb je voor het spelen van apps internet nodig?
Zeg maar als ik op die camping zit zonder wifi, kan ik de apps dan gebruiken en zit er verschil in apps tussen de Ipad en Ipad 2 ???
=D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

16GB is voldoende voor jou wensen, want ik denk niet je dat er boven gaat komen.

Voor de sommige apps is een internetverbinding vereist, maar voor sommige niet. Voor Facebook of Twitter bijvoorbeeld wel, maar niet voor bijvoorbeeld spelletjes.

De meeste apps kan je op zowel de iPad 1 als de iPad 2 draaien. De iPad 2 zal apps alleen wat sneller draaien, vooral als je er meerdere tegelijk open hebt. Apps waarbij een camera nodig is werken niet op de iPad 1, zoals Facetime.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik denk dat 16 GB voldoende is, want ik heb een itouch van 32Gb en ik kom zeker genoeg met 16GB en voor spelletjes heb je zeker geen internet nodig maar voor app van het nieuws heb je wel internet nodig.

Men kan alle apps installeren op de verschillende apple devices.

grtz noobnoob
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet het nog zo net niet denk er eerst goed overna wij kunnen nu wel zeggen koop de 16g maar misschien heb je later we veel meer nodig als je het geld hebt voor 32g zou ik die doen