Wie heeft ervaring met een tv-abonnement van XS4ALL?

Al jarenlang heb ik internet via XS4ALL, een vaste telefoonlijn via KPN en kabel-tv bij UPC. Ik overweeg om alles bij XS4ALL onder te brengen en ben vooral benieuwd naar ervaringen van anderen met televisie via dat bedrijf. Heeft iemand er al ervaring mee? Alvast bedankt voor je reactie!

Pieter2011
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Wij hebben sinds 3 dagen tv via xs4all. We hebben niets anders dan problemen. Vooral 's avonds valt de verbinding constant uit en kunnen we geen tv kijken. Gebeld met xs4all en het probleem schijnt bekend te zijn maar een echte oplossing wordt niet geboden. Wilde het tv abonnement opzeggen maar dat kan niet. Moet ze eerst 2 weken de kans geven. Kortom, weer een hele hoop ergernis dus niet doen die tv via xs4all.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Consumentenbond heeft daar de afgelopen maand wat over geschreven. Het beeld schijnt goed te zijn, maar iedereen stoort zich aan het langzame zappen. Dat wil zeggen dat het vele seconden duurt voordat je beeld hebt als je een ander kanaal opzet en dat is nogal irritant.
escape