Ik zoek een gps apparaatje(voor fietsen/wandelen) met gratis kaarten. (zie beschrijving)

Ik heb even gekeken, maar meestal zit er alleen een basiskaart op en meer gedetailleerde kaarten kosten bijna 100 euro .
Verschilt dat per apparaat of kan je bv gratis kaarten downloaden?
En bestaat er ook een mobiel die je als gps kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, het is beter om een smartphone te gebruiken, houd er alleen wel rekening mee dat een gps je telefoonbatterij snel leegtrekt. Wil je dat voorkomen, dan is een bluetooth gps muis nog een optie.
Met het gratis programma Google Maps kun je zien waar je bent, als je een abonnement met internet hebt. Op een smartphone kun je ook nog oziexplorer CE installeren, dat is een erg populair programma voor wandelaars en mensen die de woestijn doorkruisen. Het is met dit programma zelfs mogelijk om zelf gescande papieren kaarten te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mijn Nokia C5 Doet het prima als gps,zowel te voet met de fiets of auto.