ik heb een router nodig voor mijn xbox, maar voldoet iedere router aan de eisen? ik weet niet wat ik moet kopen kan iemand mijn misschien helpen?

ik zie er veel van 70 euro en een vriend van mij zegt dat ze snel 80 kunnen kosten, weet iemand hier meer over?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Volgens mij is elke router gewoon geschikt, ik heb voor mijn PS3 een router van €20 en dat werkt gewoon goed. Het kan wel zo zijn dat je een bepaalde poort open moet zetten maar dat kan ook bijna altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook voor drie of vier tientjes een simpele sitecom router of zo kopen (ook met wifi)... En ja, zo'n beetje iedere normale router zou aan je eisen moeten voldoen. Kijk eens op: http://tweakers.net/pricewatch/cat/633/draadloos-netwerk.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sitecom en andere rotzooi zou ik niet kopen als ik jouw was. Voor 50 euro heb je een linksys en dat werkt prima, is immers van Cisco!

http://www.linksysbycisco.com/NL/nl/products/Routers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een game-router om een Xbox aan te hangen,dient over bepaalde specificaties te beschikken. De belangrijkste is ..dat het apparaat werkt met ook de al wat verouderde Windows versies.(Windows XP- Vista) Dat houdt dan automatisch in ,dat Xbox ook optimaal (samen)werkt met de router. De router welke ik U adviseer is een Netgear,een merk,dat bekend staat om de productie van game-routers.
Uiteraard blijft het tóch handig als men er een Nl-talige handleiding bij heeft plus mogelijke benodigde drivers,welk dan van de website van de fabrikant afgeplukt kan ,worden.
Uw vriend overdrijft wel enigszins,als hij prat over routers van ver over de 40 Euro. Deze ligt gemiddeld tussen de 30 en 40 Euro,maar dat is een kwestie van goed zoeken,waar het product het aantrekkelijkst is.

Netgear RP614 Xdsl/Kabel Router W/ 4x 10/100

http://www.netgear.nl/producten/producten.php?prod=RP614v3

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gemiddelde goeie router kost tegen de 40 a 50 euro. Het ligt er ook maar net aan wat je wilt. Of je de xbox met kabel of draadloos wilt aansluiten. Het is erg simpel om je router te installeren. Meestal zit een cd-rom bijgeleverd. En als je wel draadloos kiest vergeet dan niet dat en een wifi beveiligings code neemt. Anders kunnen je buren genieten van gratis internet.