Wat is er mis met mijn camera? Wit scherm op fotocamera?

Hallo iedereen, ik heb vanmiddag een Fujifilm FinePix S5000 bij de kringloop gekocht. Ik heb er nieuwe batterijen in gedaan en hij gaat dan ook aan. Hij heeft even beeld gegeven, toen kreeg ik paarse strepen in beeld. Nu geeft hij alleen nog maar een wit scherm. Ik kan wel een foto maken, maar dan is de gehele foto wit, ook als ik deze op mijn laptop bekijk.

Weet iemand wat er mis is met de camera?

Alvast bedankt, met vriendelijke groeten.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Camera's
3K

Antwoorden (1)

Dan is de sensor stuk, dat kwam vaker voor bij dit type camera. Als het al mogelijk zou zijn om de sensor te vervangen, zal dit veel duurder zijn dan de waarde van de camera.
gvrox