Wat is toner, waste toner en een imaging unit van konica minolta multifunctional. Wat zijn dit voor onderdelen en waar dienen ze voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

De tonor is idd een soort inkt in de vorm van poeder, die vast gebrand word op het papier, waar de afbeelding moet komen, door de laser. Er onstaat afval dat komt in de waste toner opvang bak. De imaging-unit berekend uit het aangeboden (foto)print bestand 4 los te printen delen n.l. cyan, magenta, geel en zwart, dit voor een optimaal plaatje. Zie bron.

The Konica imaging unit is used to separate the image data for the copier into the cyan, magenta, yellow and black components
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Woow super antwoord, bedankt

Andere antwoorden (1)

Toner is de inkt van copiers, dus ik nem aan ook om foto's te printen. Waste toner is een opvangbakje voor de restanten toner, en dat andere zal het onderdeel wel zijn dat de foto's of opslaat of afdrukt