Hoe krijg ik de wasmachine deur open??

De wasmasmachine is verplaatst, maar de verplaatser is zo slim geweest om de stekker in de wasmachine te doen en de deur dicht te doen. De deur kan alleen open als er stroom op staat en dat kan er nu dus niet op... Is er ergens een noodknopje ofzo om de deur open de krijgen??

Toegevoegd na 16 minuten:
Jeeej hij is open!! Mijn ma kreeg hem opeens open haha super bedankt allemaal!! :D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je even het merk en type geeft...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het een gewone "euro"-stekker? Daar is vaak wel aan te komen uit een ander apparaat, bijv. een computer/monitor, desnoods bij de buurman te lenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Poepmolecuul:
Een wasmachine heeft altijd een vast snoer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij open is, kan de vraag gesloten! En geef je Ma maar de 10 punten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet ik maar dat kon net nog niet en daarna had ik andere dingen te doen:) maar bedankt ik ga hem sluiten ;)

Het beste antwoord

Soms zit er een lusje bij het pluizenfilter, waar je aan kunt trekken.

N.B. Wel frustrerend lijkt mij..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat klopt .
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanwege reactie van eef als beste gekozen :) bedankt ik ga hem goed onthouden!!:D

Andere antwoorden (2)

ik zou de persoon in kwestie gewoon bellen en zeggen hoe ga ik dat oplossen en anders kom maar terug en los het zelf op.....ik denk als je aan de deur gaat wrikken dat die kapot gaat

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een Miele, en die heeft een kunststof 'plankje' meegeleverd waarmee je de deur open kunt doen, ook als er geen stroom op staat. Heb jij niet zoiets?