Welke laserpointer is het beste, veiligste en handigste in gebruik om een hulphond dingen aan te wijzen? (bv in de winkel een doos crackers)

Ik had er eentje maar die doet het niet meer dus ze zijn eraan gewend. Maar ben nu de weg kwijt tussen de kleuren en sterktes en wil toch geen hulphond hebben die straks een geleidehond nodig heeft ivm verkeerde laser.
Maar het bereik moet wel een beetje ruim zijn. Heeft iemand een idee? Targetstick is een drama, die kan ik niet goed vast houden dus een pen of iets kleins wordt voor mij een ramp. (gewrichtsprobleem dus een miniknopje is not done). Kan en wil iemand mij helpen de goede te kiezen? Alvast namens mijn hulphonden en mijzelf enorm bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zo'n 5mw laserpen ligt wel lekker in de hand en heeft een best groot knopje. Ik heb het dan over zo'n zwarte laserpen.