Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

foto mobiel --> mail

Ik heb een foto op me telefoon die in mijn mail adres terecht moet komen (hotmail) het is een samsung geen idee wat voor type.

maar eerst moet ik mailgegevens in me account instellen.

Gebruikersnaam:
Emailadres:
Antwoordadres:

en ik heb werkelijk geen idee wat ik moet invullen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij probeer je je telefoon zo in te stellen dat je e-mail kunt binnenhalen. Bij verzenden is dat volgens mij niet nodig. Op mijn telefoon is het een kwestie van de foto selecteren, verzenden en dan kiezen voor "e-mail", e-mailadres invullen en daadwerkelijk versturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je de beschikking over MMS? Anders zou je dat kunnen proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijna hetzelfde als bij email (althans op mijn telefoon): Kwestie van de foto selecteren, verzenden per MMS en dan e-mailadres invullen en daadwerkelijk versturen. Maar ik zat ook te denken aan een andere oplossing: namelijk via een USB kabel de foto's overzetten. Dat moet volgens mij ook bij elke telefoon lukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zit ik niets anders op dan toch de juiste gegevens in te vullen, zoals in je vraag stond: Bij bijv. het e-mail adres "jantje@home.nl" wordt dit: Gebruikersnaam: jantje
Emailadres: jantje@home.nl
Antwoordadres: jantje@home.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je geen kabeltje dat in je computer en in je toestel kan? Hiermee kun je ook foto's overzetten op een pc! En dan van een pc op een usb stick en dat naar je laptop..?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@DeKipjes: dat bedoelde ik met USB aansluiting :)

Andere antwoorden (1)

Kun je d.m.v. bluetooth de foto op je computer zetten en daarna op je mail? Of is dit niet wat je bedoeld?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding