Misschien marktplaats, maar nog even geen aanbiedingen lage prijzen. Er is nog steeds een overschot aan vraag naar dat ding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iPads hebben vaste verkoopprijzen, dus in Nederland zul je geen prijsverschillen vinden.
2e Hands via Marktplaats zou een optie zijn, maar daar betaal je nu ook gewoon vanwege de vraag niet veel minder voor.
Het goedkoopste is nog om een iPad2 te bestellen vanuit Amerika, en de invoerrechten te omzeilen. Maar ook dat is niet een veel goedkopere optie.

Je kunt misschien het best voor nu de iPad 1 op Marktplaats kopen. Die zijn goedkoop, en even doorsparen voor de iPad 3. Deze komt volgens de geruchten al in September uit.