waar staat de i voor in de naam Ipod/phone/tunes?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk dat vraag ik mij dus ook af!

Antwoorden (4)

Interactive dacht ik

Toegevoegd na 2 minuten:
Ah wikipedia weet alles: "Apple heeft sinds de succesvolle introductie van de iMac al zijn consumentenproducten het voorvoegsel 'i' gegeven. De 'i' staat voor zoiets als 'internet', 'individueel' of 'interactief', maar duidelijkheid heeft Apple hier nooit over gegeven."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hm oké oké in ieder geval bedankt ik vroeg me dat altijd af......
Die vraag werd hier ook in het Engels beantwoord:

When Apple debuted its first i-product – the iMac – Steve Jobs, Apple’s co-founder and CEO, said it was “the marriage of the excitement of the Internet with the simplicity of Macintosh,” hence the “i” for Internet and the “Mac” for Macintosh.

De i van Internet dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon voor ik.
Ik kan alles met de rest van het woord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple wil met de i het gevoel geven dat het product van jou is ( dit is natuurlijk pas echt zo na een jailbreak ;))