Mijn autoradio begint iedere keer na 10 minuten te storen. Wat kan dat zijn?

Autoradio begon iedere keer na het starten na 10 minuten te storen. Vandaag radio vervangen, nog steeds hetzelfde. Vorige eigenaar heeft zelf de antennekabel verlengd. Wat kan hier aan de hand zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Wellicht loopt de antennekabel ergens spaak met de ventilator van je motor. Ik kan me goed voorstellen dat na 10 minuten de ventilator begint met koelen en dat je dan een storing krijgt door inteferentie of contact.