Ha, die 01;

Dat hangt af van het type van het brandalarm en de soort en leeftijd van de batterij; is dus geen richtlijn over te geven. Jaarlijks vervangen van de batterijen als die niet door het alarm worden opgeladen lijkt me dus wijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk langer dan het kost om je oren het licht te laten zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een goede batterij zeker 2 dagen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een opgeladen batterij is en de brand serieus, zul je daar nooit achter komen.