Helpt dit?

Ik heb nu een film op een USB-stick staan maar het geluid hapert steeds, zou dit verbeteren als ik de film op een dvd zet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee hoor, dat maakt niets uit. De doorvoersnelheid is ruim voldoende om je film zonder haperen te bekijken (en te beluisteren).

Als er dingen niet goed gaan, zoals geluid bij jou, dan heeft dat meestal een andere oorzaak. B.v. dat je processor op dat moment te druk is met iets anders (kijk eens in taakbeheer) of een driver die niet lekker werkt.
Codecs updaten of een andere viewer gebruiken kan het probleem ook oplossen. En natuurlijk kan er ook iets in de film zelf niet goed zijn.

Maar je kunt het makkelijk zelf even uitproberen. Zet de film op je harddisk en kijk wat er gebeurt. Dan zie je meteen of het copieren van stick naar HD heel langzaam gaat. Is dat het geval dan zou er iets mis kunnen zijn met je USB stick. Maar die kans is niet groot. Als je niet met die stick loopt te gooien of zo nu en dan in de afwasmachine stopt, gaat 'ie jaaaren mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was op de tv met een dvd-speler die een USB-poort heeft. Maar het zal dan wel aan het bestand liggen.

Andere antwoorden (1)

Het beste kun je de film op de harde schijf van je pc zetten, dan draait 'ie t beste