Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (7)

Platte vingertoppen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een iPod in je hand
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahahahahahahaha humor
Je kan ook aan mensen om je heen vragen of ze je vaak erop zien ik zelf hebnooit door als ik er lang op zit en als je hem in lange houding vast heb (tenminste bij mij ) gaan je vingers slapen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan kan je je minder goed concentreren en ben je altijd bezig met je ipod (in je hoofd) en is dt het enige wat je nog maar leuk vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan kun je je iPod niet meer wegleggen en raak je in paniek als je 'm zou vergeten bijvoorbeeld.
Dan wordt het hoog tijd om manieren te zoeken er iets gezonder mee om te gaan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat hem eems een tijdje liggen, dag of week. Kan dat niet dan ben je verslaafd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet meer op tijd eten en drinken, urenlang op een bepaalde plek zitten of liggen, een stijve nek krijgen en vermoeide armen, branderige ogen, aan niets ander meer denken dan alleen de app(s) op je iPod, etc.

Het beste kun je met jezelf afspreken om slechts een bepaalde tijd je iPod te gebruiken, bijvoorbeeld een uur per dag - zie maar wat jij redelijk vind. En zie het dan puur als ontspanning, want dat mag best. Zo heb je tijd genoeg voor andere dingen.

Overigens, mocht dit jezelf nu overkomen en heb je het gevoel dat je dus te lang per dag met je iPod bezig bent, wil ik je een compliment geven en vind ik het pittig dat je dit bij jezelf bespeurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing