Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een horloge die onder water kan, alleen heb ik er een nieuwe batterij in laten zetten, is ie nu nog waterdicht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan ZIJN foto niet uitstaan, ik ben een hater, nou goed?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, alleen als hij weer waterdicht is gemaakt na het inzetten van de batterij. Nu is hij alleen spatwater dicht.

Toegevoegd na 37 seconden:
je kunt er niet mee zwemmen of douchen

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik werk zelf in een horlogerie zaak, en iedere keer als het deksel er af gaat moet je hem weer waterdicht maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Tenzij het product van zeer lage kwaliteit is, moet dit gewoon mogelijk zijn aangezien je vorige batterij er ook ooit in is gezet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja.. Daar is de sluiting op gemaakt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is, moet hij nog waterdicht zijn. Zoals je zegt heb je er een nieuwe batterij in alten zetten. Dan moet de zaak waar je de nieuwe batterij hebt laten plaatsen ook garant staan dat hij ook 100% waterdicht is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker weten doe ik het niet, maar ik denk het niet. In de fabriek zetten ze de batterij erin en zuigen ze vervolgens de holte waarin de batterij zit vacuum. Hierdoor kan dit niet los gaan, onder welke druk dan ook door water. Daarom is een horloge waterdicht.
Als je horloge gerepareerd is en niet vacuum is gezogen, kan je dus niet onder water! Dan komt er namelijk wel water in, en is je horloge kapot. Als je het bij een goede reperateur hebt laten doen, is je horloge hopelijk wel vacuum, dan zou je dus wel onder water moeten kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen bij een horlogewinkel welke garantie geeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding