Mijn ipod heeft waterschade opgelopen. Wat nu?

Ik zit wel eens in bad met en dan zit op op mijn iPod Touch, wel eens op msn, dat soort dingen. Misschien niet slim, nee haha. In ieder geval, vorige week zelfde verhaal. Ik ga uit bad en opeens doet mijn iPod heel raar, schermpje gaat flikkeren enzo. Blijkbaar is er waterdamp ofzoiets er in gekomen? Tenminste, dat zeggen mensen tegen me en ik denk dat dat de meest logische reden is :p Maar in ieder geval, ik heb mijn iPod toen even laten liggen en die avond deed mijn iPod het nog, alleen het schermpje was superdonker. Ik heb geprobeerd hem te resetten, opnieuw aan en uit, al die dingen.. Ik moet er gewoon een licht op schijnen, dan pas kan ik zien wat er op het beeldschermpje staat. Tja.. Garantie heb ik allang niet meer. Verzekering ook nooit gehad. Weet iemand wat ik er tegen moet doen, en ervoor kan zorgen dat ik gewoon weer op het beeldscherm kan kijken? Of is het een verloren zaak, en kan ik net zo goed gewoon een nieuwe kopen?
Groetjess

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

waarschijnlijk is de verlichting van jou schermpje stuk.. je kan het misschien laten repareren, maar dat is vrij duur. Ik denk dat je je best een nieuwe aanschaft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan moet je een nieuwe kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo dat is een goede tip O.o
het helpt hem in de koelkast te leggen iets van een dag, dit helpt goed tegen water schade misschien helpt het ook bij jouw iPod.. anders schermpje laten vervangen is alleen erg duur..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg je iPod anders eens een dagje in een afgesloten (tupperware) bakje met rijst.
Het rijst trekt het vocht uit je iPod.

Heeft geholpen, met een telefoon die in bad was gevallen. Deed erg vreemd na opdrogen, 24 uur in rijst gelegd, en toe werkte die weer prima.

Ik hoop dat het ook bij jou werkt. Suc6!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh ja dat is ook een goede!