Wat is handiger voor school een pc of een laptop, als je niet naar uitgaven bedrag kijkt. Maar dat je er ook ng wat kleine games op kan spelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (9)

Ik denk dat een laptop handiger is omdat je die ook mee naar school kunt nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
licht eraan persoonlijk vin ik een laptop handiger deze kan je meenemen maar als je spellen zoals black ops wild spelen is een computer handiger omdat daar een betere video kaart in zit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn voorkeur gaat uit naar de laptop. Altijd alles bij je. Makkelijk hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het maakt eigenlijk niet veel uit. ik begrijp dat het voor thuis is voor schoolwerk. op een laptop kan je ook een spel spelen. je laptop kan je beneden zetten of boven. als je alleen wilt leren kan je ergens gaan zitten waar het rustig is. bij een computer niet. als het is voor op school een mini laptop handig mee te nemen. nog vragen ? ik heb genoeg ervaring hiermee omdat ik het zelf ook heb gehad. succes. !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een laptop heeft als voordeel dat je 'm ook mee naar school zou kunnen nemen als je daar kan werken. En de prestaties van een laptop zijn redelijk te vergelijken met een desktop.

En je bent dan niet gebonden aan een plek om te werken en kan je je makkelijker afzonderen om ergens rustig te werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet op de centen hoeft te letten waarom niet beide ?
met een beetje mazzel vind je op marktplaats een intel core voor 150 euro
en voor 350 een intel core desktop met monitor
voor wat je er mee wilt heb je daar echt wel voldoende het handige van een desktop is dat je deze makkelijk kan uitbreiden met meer geheugen betere videokaart etc
zodat je de kosten wat kunt spreiden.
printer all in one etc
capthavoc
13 jaar geleden
ik zou ook voor een laptop gaan!

je kunt natuurlijk voor de zekerheid even op een rijtje zetten welke spelletjes je graag op je computer wilt doen en wat de systeemeisen daarvoor zijn, om in de winkel te checken of de laptops in je prijsklasse daar ook aan voldoen (denk het wel).

als je er eentje voor je school koopt, let er dan even op dat't toetsenbord lekker typt en dat je meteen ook microsoft office of andere tekstverwerker erop zet.

je kunt een laptop ook net zo makkelijk aan usb, printer etcetera aansluiten als een vaste pc, dus ik zou echt niet kunnen bedenken waarom een vaste pc handiger voor je school kan zijn. lekker een mooie laptop uitzoeken dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je daar uit moet kiezen zou ik laptop nemen, maar ik zou toch voor de iPad gaan. Je kan er alles mee, je kan powerpoint maken met keynote documenten bewerken met pages en spreadsheats maken met numbers. Je kan heel veel, het is handig, klein, gebruiksvriendelijk. Alles wat je maar wenst! Nu kost hij maar 380 Euro. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even een klein overzichtje wat geschiktheid betreft:

Desktop (PC):
Snelheid: ++
Mobiliteit: --
Schoolwerk: ++
Gamen: ++

Laptop:
Snelheid: +
Mobiliteit: +
Schoolwerk: ++
Gamen: +-

Netbook(Minilaptop):
Snelheid: +-
Mobiliteit: ++
Schoolwerk: +-
Gamen: -

iPad:
Snelheid: +
Mobiliteit: ++
Schoolwerk: --
Gamen: + (alleen kleine spelletjes uit de Appstore)

Hopelijk heb je hier wat aan!