als ik me iphone beweeg gaat mijn muziek aan, hoe zet ik dit uit?

Elke keer als ik een bewing maak gaat me muziek in een keer aan, of siri gaat open. Heel irritant en erg beschamend in de klas! Ik heb een Iphone 5s en de muziek gaat altijd aan op spotify.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een paar tips die zouden kunnen helpen:

-De spotify-app updaten of verwijderen en weer installeren
-De nieuwste systeemsoftware installeren via de instellingen