Hoi, ik heb een Cisco HD Recorder van Ziggo maar dat lampje met pijltjes knippert, wat is dat en kan dat uit?

Ik vind dat irritant want dat ding knippert ook als ie uit staat (niet met de schakelaar natuurlijk)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

Op internet wordt in PDF vorm een gebruikershandleiding aangeboden,zodat U mogelijk van dit probleem af bent:( houd er rekening mee,dat als U er op clickt,het dan meteen als download wordt herkend)

http://www.cisco.com/web/NL/consumer/pdf/user_guide_8455_dvb.pdf

Verder vond ik dit nog ,vast interessant om aandachtig te lezen.

Leds op display Cisco 8485 (P.V.R. dus mét opname mogelijkheid)

Op het display zijn drie leds gemonteerd.
Eerst rechts van het tijd/channel display is de sensor voor het ontvangen van de signalen van de afstandsbediening.
Rechts hiervan is een led welke aangeeft op er iets opgenomen wordt. (rode LED met als omschrijving: REC).
Links van het display zijn twee leds.
De eerste LED links van het display zal aangeven of er een bericht gereed staat voor jouw in de mailbox in de Cisco. (met als indicator een enveloppe.)
(Via de menustructuur kan je naar je mailbox gaan om het bericht te lezen.)
Het tweede led links van het display geeft aan of er een interactieve verbinding aktief is. De led brandt dan constant. (groen).
Met als omschrijving twee langs elkaar wijzende pijltjes.
Ook in standby brandt deze LED.
Is de verbinding, om wat voor reden ook, verbroken, dan gaat de led knipperen. Het interne modem gaat dan proberen de verbinding te herstellen. M.i. doet hij dat net zolang tot de verbinding weer actief geworden is.

Het staat blijkbaar niet echt duidelijk in de handleiding, maar als je het display goed analyseerd, zie je er tekentjes bij staan waarvoor de leds bedoelt zijn.

Groet:Zoekertje