komt er / is er een rtl gemist app?

ik wil ook graag rtl programma's terugkijken op mn ipod

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Die RTL XL App is er alleen voor de iPad!
Maar je mist er niet veel aan, want het is een slechte App met veel reclame en niet alle programma's staan erin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De website is wel voor de iPod.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas die website werkt ook niet meer, als ik erop kijk krijg ik dit te zien; "De RTL Gemist website is niet meer beschikbaar."

Andere antwoorden (2)

Ja die is er, RTLxl. Je kan ook naar www.rtlxl.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij niet, want er is er wel een maar die gaat over adobe flashplayer op de ipad. En die kan ik dus niet afspelen.