Wat is pushmai?

Op je mobiele telefoon?

Toegevoegd na 3 minuten:
Pushmail bedoel ik dus

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat betekent dat je je mail niet zelf hoeft op te halen, maar direct op je telefoon afgeleverd wordt. Je ziet het dus meteen als er een mailtje binnenkomt. Je telefoon hoeft dan niet bijvoorbeeld elk kwartier op nieuwe mail te controleren.
bamibal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

systeem waarbij nieuwe e-mail meteen zichtbaar wordt op de e-mailclient (geduwd, pushed), en niet pas na het periodieke pollen van de server (= van de server getrokken, pulled).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder dat je mailprogramma actief is, kun je toch een berichtje krijgen dat je nieuwe mail hebt.