ik heb de lg gw300, als ik een abonnement zou pakken met onbeperkt internet, zou ik er dan apps op kunnen zetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Tuurlijk! Sommige Apps zijn Gratis en Sommige kosten geld! Dat heeft niks met Abonnement en of onbeperkt internet te maken.. Zelfs met Wifi kan apps op je telefoon zetten. Alleen Sommige kosten geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan natuurlijk ..er zou echter wel één "maar " kunnen zijn. Afhankelijk van de voorwaarden die in het contract staan. Een kennis van mij zijn dochter overschreed namelijk de datalimiet..en ja dan kun je problemen verwachten met de provider.

Groet:Zoekertje