Zijn er een soort van iPads alleen dan van een ander merk, dus goedkoper?

dus gewoon een namaak ipad van bijv. samsung of andere merken.
max. €120 ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Er zijn nogal wat 'klonen' van de iPad. De prestaties zijn meestal een stuk minder en het zijn geen apples.
Dus geen iTunes, veel minder apps enzovoorts.
De allergoedkoopsten draaien een eigen operating systeem en zijn waarschijnlijk af te raden (uiteraard afhankelijk van wat je ervan verwacht). Een beetje duurder zijn de Android modellen, daar is in elk geval ook veel software voor te krijgen.
Googlen en reviews lezen dus!

Toegevoegd na 4 minuten:
Zie bijvoorbeeld http://www.tabletcenter.nl/keuzehulp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb je een lijstje van 9 alternatieven:
http://mashable.com/2010/01/27/9-upcoming-tablet-alternatives-to-the-apple-ipad/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de tabletcentre kun je eenvoudig alle tablets met elkaar vergelijken.

Er zijn er geen van 120 of lager.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou er zijn heeeeel veel ipad klonen
maar het cheapst zijn archos maar €120 is egt te weinig minimaal 200
voor een archos
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ipads heten ook wel 'tablets' en je kunt ze kopen van een chinees onbekend merk, of van bijvoorbeeld samsung. Voor een prijsvergelijker kun je bijvoorbeeld op de pricewatch van Tweakers.net kijken. Ook kun je er reviews lezen van gebruikers en in het forum om advies en ervaringen vragen.