Hoe kan ik mijn klokje die steeds vooruit loopt weer in orde krijgen?

Het ding werkt op een batterij en deze is pas vernieuwd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat ligt waarschijnlijk aan je klokje, niet aan de batterij en daar kan je niet veel aan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was het bij de vorige batterij ook zo? Want dit is niet goed natuurlijk. Denk dat er niks anders opzit dan een nieuw horloge te kopen.
Eventueel kun je langs een juwelier lopen en vragen of zij er even naar willen kijken. Die hebben het vast vaker bij de hand gehad.

.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een lieflijk tafelklokje. Een keukenklok op batterijen heeft hetzelfde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ies er verhoogd magnetisme in je huis mischien? Wel toevallig dat beide het hebben!