kan je op je iPod uitzetten dat de laatste Apps verschijnen?

ik heb een iPod touch en telkens als ik een app wil afsluiten krijg ik mijn 4 laatst gebruikte apps maar ik wil gewoon dat die app uit gaat!! je moet dan weer op de app tikken dan gaat het weg maar als je dan weer klikt komt het weer terug of de app sluit af(dan lukt het dus wel) maar het is super irritant want je kan de Apps niet ineen keer afsluiten en het irriteert mij verschrikkelijk!! het zou pas na 2 keer klikken moeten komen maar ik wil het gewoon uit hebben! maar dit staat nergens bij instellingen..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is je home-button kapot. Je vraag is overigens niet heel erg duidelijk gesteld.

Antwoorden (2)

Als je 2x op de homeknop klikt, krijg je de laatste4 gebruikte apps te zien. Hou nu je vinger enkele seconden op 1 van deze apps. Bij iedere app komt nu een minnetje te staan. Tik op dat minnetje en je programma sluit af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar dan heb je nog steeds daar apps staan die blijven verschijn als je op die knop drukt en dat wil ik helemaal niet!! want het ligt ook aan mij ik druk gewoon te vaak en ongeduldig op het knopje maar het is gewoon irritant dat het niet ut kan!!
Als je de toets bovenop gebruikt, gaat je iPod direct in slaapmode (uit). Hou je deze toets een paar seconden vast, verschijnt een schuif om je iPod echt uit te zetten.

Als je alleen app wil afsluiten, druk je 1x kort om op de ronde knop op het scherm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik kom niet echt uit een ei!! xD ik bedoel je app schuift omhoog en daar onder komen 4 laatst gebruikte maar ik wil die app uit dit kan vervolgens wel maar ik wil hem in een Keer uitzetten dus ik wil uitzetten dat die laatste apps verschijnen.