ipod touch teken

Ik deed mijn ipod aan en toen zag ik een slotje met daarom heen een pijl en ik wil het weg hebben maar HOE?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

De pijl schuiven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-druk kort tweemaal achter elkaar op de homeknop
-er verschijnt nu een balk onderaan
-schuif met je vinger van links naar rechts, doe dit tot het niet meer lukt
-links zul je dat teken zien staan, druk erop. dit teken staat voor hetvolgende: je kan je iPod draaien en dan draait het scherm mee, als je dit niet wilt moet je erop drukken en staat dat teken bovenaan