Apple heeft duidelijk gedacht dat die poorten niet nodig zijn (of op zijn minst rendabel qua kosten) voor het grootste deel van hun doelgroep anders zouden ze wel opgenomen zijn? Of ze nu noodzakelijk zijn voor elke individuele gebruiker is puur afhankelijk van de behoeften van die de gebruiker. Wellicht als de vraag groeit - kan hier een respons op komen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of een SD-kaart ingang of een Video-uitgang? Naar mijn idee essentieel, maar hetzelfde zie je tegenwoordig met een Macbook, er zit zo min mogelijk op, of een ongebruikelijke poort als mini-DP.

Apple vangt zo twee vliegen in een klap, het ziet er gelikter uit, elke uitsparing is toch weer een aanslag op het ontwerp en nog mooier is dat je nu met grote regelmaat iets in de Applestore moet kopen.

mini-DP > VGA
Apple > USB
Apple > SD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een beetje creativiteit heb je zo een USB-poort.
Met behulp van:

- Jailbreak IPAD
- Firmware 4.2.1
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de accessoire natuurlijk. Dus je hoeft alleen maar een softmod uit te voeren en een extra product te kopen? Superhandig!
Met de Camera Connection Kit heb je wél een USB poort op de iPad 2, met als doel om foto's over te zetten.
http://store.apple.com/nl/product/MC531