Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn iphone verkocht aan iemand met een vodafone simkaart alleen is datanetwerk niet mogelijk! Hoe kan dit?

Er word aangegeven dat de pdp-indentiteit niet word geaccepteerd! Hoe kan dit gewijzigd worden of omzeild?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
627

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Misschien een andere provider? Ik ben een absolute leek op dit gebied.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zal de telefoon moeten unlocken of jailbreaken om met alle netwerken te kunnen bellen etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien staan er nog de oude instellingen van de vorige provider ? of helemaal geen instellingen ?
of je dit handmatig kan aanpassen weet ik niet, vaak kan je wel een sms krijgen met instellingen
meestal op te vragen via de website van vodafone in dit geval ?
en anders kan je wellicht even een phone shop binnenstappen het moet geen probleem zijn dit op te lossen.
ik neem aan dat het toestel simlock vrij is of als hij op vodafone is gelocked dat staat dat wellicht nog op jouw nummer ?

Toegevoegd na 4 minuten:
lees net ook een verhaal over de exclusieve rechten van T mobile op de iphone wellicht speelt dat ook een rol ?
was je eigen provider T mobile ?
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok bedankt voor deze info iig ja ik had eerst t-mobile erop en nu naar 2 jr wil diegene die hem overneemt vodafone! Maar iedereen kan nu toch ook met vodafone een iphone kopen? Dus ook internet toch? Het gaat om een iphone 3g!
Je moet zorgen dat je ontgrendel code, ik kom even niet op de naam, er af is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding