Ik heb mijn iphone verkocht aan iemand met een vodafone simkaart alleen is datanetwerk niet mogelijk! Hoe kan dit?

Er word aangegeven dat de pdp-indentiteit niet word geaccepteerd! Hoe kan dit gewijzigd worden of omzeild?

Weet jij het antwoord?

/2500

Misschien een andere provider? Ik ben een absolute leek op dit gebied.

Je zal de telefoon moeten unlocken of jailbreaken om met alle netwerken te kunnen bellen etc.

misschien staan er nog de oude instellingen van de vorige provider ? of helemaal geen instellingen ? of je dit handmatig kan aanpassen weet ik niet, vaak kan je wel een sms krijgen met instellingen meestal op te vragen via de website van vodafone in dit geval ? en anders kan je wellicht even een phone shop binnenstappen het moet geen probleem zijn dit op te lossen. ik neem aan dat het toestel simlock vrij is of als hij op vodafone is gelocked dat staat dat wellicht nog op jouw nummer ? Toegevoegd na 4 minuten: lees net ook een verhaal over de exclusieve rechten van T mobile op de iphone wellicht speelt dat ook een rol ? was je eigen provider T mobile ?

Je moet zorgen dat je ontgrendel code, ik kom even niet op de naam, er af is

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100